Ljusa snygga jeans!


Ljusa Cheap monday Jeans storlek 26 runt midjan och längden 32cm. Dessa jeansen har jag då haft på mig 3 gånger och tänker inte använda igen för dem är så stora! Jag kan inte säga att dem är som en 26a direkt jag tycker dem är en 27a. Men det är dem snyggaste cheap monday jeansen (av dem ljusa) för tråden är brun så det är ingen ful färgglad tråd som oftast förstör. Jag kan inte sy in jeans, annars hade jag verkligen gjort det! Det är hög midja. Btw mina lår var för smala för jeansen så dem satt inte snyggt (tycker jag). Dem säljs för 230 kr.

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv- nä inte alls, hade så gärna köpt dom :)

2008-10-02 @ 14:22:14
URL: http://fsvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0