Skinn stövlar


Det är knappt lönt att jag lägger ut dem här eftersom det redan finns en tjej som vill köpa dem. Jag köpte dem för 1495 kr och hon la ett bud på 600 kr, jag är osäker om jag verkligen ska sälja dessa eftersom jag letade jätte länge efter dem perfekta stövlarna och tillslut när jag hittade dem så var jag rädd att dem skulle bli slitna så dem har används sparsamt så dem ser nya ut. 600 är för billigt tycker jag. Men om jag hittar ett par snyggare än dessa stövlarna så säljer jag dem eftersom jag fortfarande inte använder dem..bättre att någon annan får använding av dem ju. Storlek 39 och dem är lite utöjda så det blir väl 39 och en halv. Jag har tillochmed kvittot kvar. Dem är köpta i Malmö förra året. Någon som är intresserad som lägger bud över 600 kr?   Sålda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0